Az elektromos miniautó új változata elődjénél 7 kW-tal erősebb, 47 kW-os, míg csúcsnyomatéka 20 Nm-rel, 170 Nm-re nőtt. Emellett a tavaly bemutatott első Stella prototípushoz képest az újabb változat már 50 kilóval könnyebb is, köszönhetően például a lekicsinyített lítium-ionos akkumulátornak. A Subarunál nagyon bízhatnak a modellben, ugyanis már júliusban 170 darabot kívánnak belőle legyártani, hogy teszteljék a piac reakcióját. Előtte a cég a japán Környezetvédelmi Minisztériumnak tizenöt darabot ad át tesztelésre, melyeket Kanagawa, Aichi, Osaka, Hyiogo tartományokban, és Yokohama városban fognak bevetni, míg egyet a Japán Posta is kap.
Az 1010 kilogrammos, 3,4 méter hosszúságú autó végsebessége kereken 100 km/óra és egy feltöltéssel 80 km-t képes megtenni. Ez a kis városi autó hosszú évek fejlesztésének eredménye. A Fuji a Toyotával közösen 2006-ban fejlesztette ki a Subaru R1e elektromos tanulmányt, amelynek lítium-ionos akkumulátora és hajtásrendszere szolgált alapul Stella készítésekor is. Az elektromos Stella sorozatgyártása nyáron kezdődik, s az autó műszaki adatai alapvetően azonosak lesznek majd a prototípus jellemzőivel.