Óriási az igény a világ legolcsóbb autója, a 2500 dollárba kerülő Tata Nano iránt, ezt azonban az indiai gyár nem tudja kiszolgálni. Az első, százezres sorozatra kétszer ennyi érdeklődő volt, sorsolással választották ki a szerencséseket, eddig azonban mindössze 7500 autót tudtak kiszállítani.
Ha minden a Tata tervei szerint alakul, 2010 márciusában új üzembe költözik a gyártás, ez már évi 250 ezer Nanót tudna elkészíteni. Mivel előre láthatólag még jó ideig csak Indiát tudja kiszolgálni a gyár, fontolgatja, hogy más gyártóknak is eladja a Nano terveit, akik szabadon dönthetnek arról, hogy Tata-emblémával vagy anélkül készítik el saját változatukat.
Első lépésben a tervdokumentáció csak indiai gyártók számára lenne elérhető, de nem elképzelhetetlen, hogy a Tata később kiterjeszti a lehetőséget európai gyártókra is. "Mi Nanónak hívjuk, nekik nem kell" - jelezte Ravi Kant, a Tata alelnöke, hogy annak a gyártónak, amelyik kifizeti a licencdíjat, a névhez sem kell ragaszkodnia.