A magyar csapat eredményei:
Aranyérem
0
Ezüstérem
0
Bronzérem
1
HUNMagyarország
09:00KézilabdaBrazília-Magyarország
HUNPongrácz Bence
10:30CselgáncsIsmael Alhassane-Bence Pongracz
HUNPásztor Flóra
10:55VívásFlora Pasztor-Jacqueline Dubrovich
HUNAndrásfi Tibor
12:50VívásRuben Limardo-Tibor Andrasfi
HUNFucsovics Márton
13:30TeniszMarton Fucsovics-Rafael Nadal
HUNMarozsán Fábián
15:00TeniszFabian Marozsan-Ugo Humbert
HUNHámori Luca
17:22ÖkölvívásGrainne Walsh-Ana Hamori
HUNMagyarország
19:30VízilabdaFranciaország-Magyarország
NyílNyíl

Amerikának nem kellett a Honda CR-Z

Vágólapra másolva!
Kétszer is közel állt a Honda ahhoz, hogy leállítsa a CR-Z fejlesztését, az amerikai kereskedőknek a hibrid tervek nem tetszettek.
Vágólapra másolva!

Nem sok hiányzott ahhoz, hogy ne készüljön el a Honda hibrid sportkupéja, a CR-Z fejlesztését kétszer is majdnem leállították. Tomobe Norio, a CR-Z főmérnöke árult el a munkáról néhány részletet azt követően, hogy a japán gyár Genfben az európai premiert is letudta, elsősorban az amerikai kereskedők kifogásolták a benzines-elektromos terveket.

Eredetileg csak benzinesként tervezték a CR-Z-t, Tomobe és csapata később állt elő az ötlettel, hogy hibrid hajtáslánccal kellene felszerelni. Ekkor már túl volt a fejlesztés két olyan kritikus ponton, amikor majdnem véget ért az egész projekt, a hibrid elképzelések ellen viszont az amerikaiak lázadtak. A kereskedők nyomására az amerikai részleg elnöke folyamatosan bombázta a főhadiszállást, azt hajtogatva, hogy az amerikaiaknak nem kell sportos hibrid, egy ilyen modell csak összezavarná az ügyfeleket.

A CR-Z egyébként afféle kompromisszumos modell, Tomobe ugyanis saját bevallása szerint eredetileg nagyobb teljesítményű hibrid hajtásláncot képzelt el.

Forrás: Honda

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!