A magyar csapat eredményei:
Aranyérem
2
Ezüstérem
2
Bronzérem
2
HUNMagyarország
13:00VívásJapan-Hungary
HUNMagyarország
15:00VízilabdaAusztrália-Magyarország
HUNHámori Luca
17:22ÖkölvívásImane Khelif-Anna Hamori
NyílNyíl

Bemutatkozik duplaturbós dízel az Opel Insigniában

Opel Insignia BiTurbo
Vágólapra másolva!
Már az Insignia megjelenésékor ígérték, de csak most jelenik meg az Opel kínálatában az Opel duplaturbós turbódízele. A 195 lóerős motor 4,9 liter/100 km-es kombinált átlagfogyasztásra képes.
Vágólapra másolva!

Hosszú várakozás után 2012-től végre bekerül az Opel Insigniába a németek új fejlesztésű kétliteres turbódízel motorja. Az Opel a BMW ikerturbós megoldásához hasonló feltöltést használja ebben az erőforrásban: a két különböző méretű feltöltő közül a kisebb alacsony fordulatszámon javítja a gázreakciót, míg a nagyobb magas fordulatszámon a teljesítményért felelős. Mindkét feltöltőhöz külön töltőlevegő-hűtőt párosítanak.

A BiTurbo névre hallgató dízel 195 lóerős leadására képes, maximális forgatónyomatéka 400 Nm. Ennél is többet elmond, hogy 1500-as fordulatszámnál már 350 Nm áll rendelkezésre. Az autó 8,7 másodperc alatt gyorsít nulláról 100 km/órára, végsebessége 230 km/óra. A négyajtós, elsőkerék-hajtású modellnél a gyár 4,9 liter/100 kilométer vegyes átlagfogyasztást ígér, miközben a szén-dioxid kibocsátása is egészen alacsony: 129 g/km. Manuális sebességváltó esetén széria hozzá a start/stop-rendszer.

A BiTurbo minden karosszéria-változathoz kapható lesz, sőt 2012-től az összkerékhajtásúak megrendelhetők SuperSport futóművel is, amely elöl az Insignia OPC felfüggesztését kapta meg.

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!