Lekapnak két fényszórót a Mercedes-Benz E osztályról
![mercedes-benz e osztály](https://cdn.origo.hu/2023/12/r78GRNqXZgnxuwqcUQV952J45WLP4YLgqwKQ2jsPgL8/fill/1347/758/no/1/aHR0cHM6Ly9jbXNjZG4uYXBwLmNvbnRlbnQucHJpdmF0ZS9jb250ZW50LzBkZDk4ZDQzMDUyNTQ4MDVhYThjNTliMTkyZGNkMDA2.webp)
Komoly frissítést hajt végre az E osztályon a Mercedes-Benz, a gyártó történetének egyik legátfogóbb ráncfelvarrása következik. Amellett, hogy a motorkínálatban megjelennek a legújabb fejlesztésű, takarékosabb egységek, a külsőt is alaposan átszabják a dizájnerek.
A legfontosabb változás, hogy eltűnik a sokat kritizált négyes fényszóró, hagyományos lámpatesteket szerelnek előre. Új lökhárítóval, hűtőráccsal és motorháztetővel teszik teljessé a front részt érintő változásokat, de hátul sem marad érintetlen az ajtók környéke, illetve a lámpaburák formája. Az autó sziluettje marad a régi, utasterébe jobb minőségű anyagok, új műszerfal, váltókar és multimédiás rendszer kerül.
Az A osztályból származó turbós benzinmotorokat átalakították, hosszában építik be őket és a hátsó tengelyt hajtják. Az E180 alap 1,6-osa 158 lóerős, a kétliteres 183, 211 és 251 lóerős teljesítménnyel kerül az E200, E250, illetve E350-be. Az új E400 új duplaturbós, háromliteres V6-ost kap 340 lóerővel, ez 35 lóerővel múlja felül a kifutó E350 adatát.