A Mazda genfi standján a Hazumi néven bemutatott tanulmány jelenti a legnagyobb attrakciót, mivel ez a modell vetíti előre az ősszel bemutatkozó új 2-es formavilágát. A képek alapján csak remélni tudjuk, hogy a lehető legtöbb látványos stíluselemet átültetik majd a szériaváltozatra, amelynek forgalmazása a jövő év elején kezdődik.
A Hazumi nem meglepő módon nagyon hasonlít a 6-osra és az új 3-asra, de a kisebb méretei miatt még vagányabban fest a morcosra rajzolt fényszóróival és középre helyezett dupla kipufogójával. Az utastér nem kevésbé jövőbe mutató: a gombok jó részét érintőképernyő helyettesíti, de jutott belőle a hátsó utasok könyöklőjére is.
A motorháztető alatt egy vadonatúj 1,5 literes dízelmotor lapul. Pontos műszaki és teljesítményadatokat nem árultak el, annyit azonban igen, hogy az új motor szén-dioxid-kibocsátása 90 g/km alatt van, és úgy teljesíti az ősztől életbe lépő Euro 6-os károsanyag-kibocsátási normákat, hogy nincs szükség a kipufogógáz utókezelésére (NOx vagy SCR rendszer).