A hétvégén bemutatják a BKV legújabb büszkeségét, a gyönyörűen felújított Ikarus 211-est, a járművet a Magyar Autóbuszgyártás Fénykora Alapítvány (MAFA) adományozta a társaság számára. A felújítást a dél-pesti autóbuszgarázsban végezték a MAFA támogató együttműködésével, amelynek köszönhetően állt össze egyebek között a busz szemet gyönyörködtető és teljesen korhű műszerfala.
Ezt a típust mindenki úgy ismerte Pesten, mint a második világháborúban lerombolt Budavári sikló pótlójáratát.
Ez volt a V viszonylat, 1975-1985-ig járt, utána megnyitották az újraépített siklót. További érdekesség, hogy a nagy Ikarusokkal ellentétben az IFA teherautó alapjaira épült, annak négyhengeres dízelmotorjával, váltójával és laprugós első-hátsó futóművével.
A 8,5 méter hosszú IK 211-es midibuszból összesen kb. 4500 darab készült, mind Székesfehérváron, exportra főleg az NDK-ban kértek belőle az IFA-technika miatt. A BKV-nál siklópótlóként a kis első szélvédős és oldalablakos régi széria futott (1975-ig gyártották így), ma veteránként nagyon ritkák ezek a korai darabok, ilyen a most felújított is.
A busz a BKV egyik, a forgalomból a közelmúltban kivont autóbuszának rendszámát (BPI-211) megkapva vált a társaság nosztalgiaflottájának büszke tagjává.