A Honda partnerek segítségével akarja levezényelni az akkumulátoros-elektromos átállást, az Észak-Amerikai piacon például a General Motors lett a partner – azonban ez az együttműködés még az előtt véget ért, hogy igazából elindult volna. A már bemutatott autókat (Honda Prologue, Acura ZDX) ugyan piacra dobják, de nem lesz folytatás. A japánok nem várnak újabb partnerre, hanem saját műszaki alapot használnak majd a következő generációs villanyautókhoz, amelyek első képviselője a most tanulmányként bemutatott Acura Performance EV szabadidő-kupé lehet.
A Los Angelesi formatervező-stúdió által megtervezett autó sorozatgyártását 2025 végén kezdik meg, addig azért finomítanak egy keveset a megjelenésen és belső teret is készítenek. A látványosan megformált lemezeket selymesfényű gyöngyházfehérre fényezték, a hátfalra nagy betűkkel írják ki a márkanevet, a nagy méretű diffúzorral a második generációs NSX-re utalnak. A karosszéria sarkaiba tolták ki a 295/35 méretű abroncsokkal szerelt 23 colos felniket, amelyek mögött fehér féknyergeket látni. Az Acura Performance EV tanulmány a Monterey Car Week rendezvénysorozaton áll a nagyközönség elé.