veteránteszt 2024. 06. 02.
Autóbemutató a hőskorból: próbaúton a Wankel-motoros NSU-val
1967-ben vezette először magyar újságíró a forradalmi NSU Spidert. Akkor még nem látszottak a viharfelhők.
![](https://cdn.origo.hu/2024/06/5hrIHMNP4TLEpgoEHiAGxCVi_Mx3W8vCz7inWM_nVqU/fill/1347/758/no/1/aHR0cHM6Ly9jbXNjZG4uYXBwLmNvbnRlbnQucHJpdmF0ZS9jb250ZW50LzdjNmE0ZWRiMmFjZTRlYmY5Y2Q1YzYxM2JkOTlhZTI3.webp)
1967-ben vezette először magyar újságíró a forradalmi NSU Spidert. Akkor még nem látszottak a viharfelhők.
Igaz, az MX-30 R-EV-ben a forgótárcsás benzinmotor csak az áramfejlesztésért felel.
Az NSU R80 elegáns volt, tágas és innovatív. De volt egy kis gond a Wankel-motor élettartamával.
Csak a Mazda ragaszkodott az erős, de kérészéletű Wankel-motorhoz. Lenyűgöző az ötven év termése, csak folytatás nincs.
Az RX-Vision tanulmány a két év múlva érkező RX-7-est vetítheti előre.