Novák Előd jobbikos képviselő írásbeli kérdéssel fordult a kormányfőhöz, hogy hozzák nyilvánosságra, mennyibe került a tavaly októberi IMF-ellenes kampány - írta a Portfolió.
A kérdésre Semjén Zsolt miniszterelnök-helyettes válaszolt, és elárulta, hogy mintegy 200 millió forintot költöttek a hirdetésekre, amelyek plakátokon, nyomtatott és elektronikus újságokban jelentek meg.
A kampányt bruttó 19,7 millió forintból tervezték meg, az óriásplakátokat 59,8 millió forintért jelentették meg október 16. és november 1. között. Ebből 1000 óriásplakát, 500 (az általában busz- és villamosmegállókban látható) citylight, 500 buszos hirdetés jött ki országosan, ezen felül 20 buszos és 80 oszlopi hirdetés Budapesten.
A kampányt az IMG Inter Medig Group végezte. A több mint 200 milliós keretből végül 199 350 472 forintot költöttek el.