Az új funkció célja, hogy a felhasználók a saját weboldalaikon vagy blogjaikon úgy tudjanak Facebookos tartalmakat publikálni, hogy azokkal az olvasó az oldal elhagyása nélkül is interakcióba léphessen. Így tehát gyakorlatilag a harmadik oldal elhagyása nélkül válnak népszerűsíthetővé a Facebook-tartalmak lájkkal, megosztással, vagy akár kommenteléssel.
A beágyazhatóság feltétele, hogy az adott adatvédelmi beállításai nyilvánosra legyenek állítva. A post egyébként egyaránt tartalmazhat szöveges illetve képi tartalmat is.
Az első példánkban Hosszú Katinka egy tegnapi postját láthatjátok, amit az Üzletrész oldalára beillesztve közvetlenül innen is lájkolhattok illetve tovább oszthattok. Mint látható, a beágyazás egyszerre teszi lehetővé, hogy magát a posztot illetve hogy azt az oldalt lájkolják a látogatók, amin a poszt megjelent.
A második példa pedig természetesen a férfi vízilabdaválogatott Facebook-oldaláról származik:
A postok beágyazása egyelőre meglehetősen körülményes, és kizárólat erről az online formról lehet az embeddeléshez szükséges kódokat kimásolni. Később (ahogy az a vonatkozó dokumentációból most is kiolvasható), az egyes posztok jobb felső sarkában lévő háromszöget lenyitva jelenik majd meg a "poszt beágyazása" funkció, amivel sokkal felhasználóbarátabb módon juthatunk a szükséges, kimásolandó és beillesztendő kódrészletekhez.
A posztok megjelenésének a testre szabására egyelőre semmilyen lehetőséget nem bocsát a felhasználók rendelkezésére a Facebook, de ha a többi, beilleszthető funkcióból (például a Like gombból vagy a beágyazott kommentekből) indulunk ki, akkor a jövőben sem számíthatunk arra, hogy a testre szabás opcióinak felkínálását különösebben elsietnék.