Önmegtartóztatásból nem reklámoz gyerekeknek a McDonald's

Vágólapra másolva!
A Mekdó három másik élelmiszeripari óriással, a Burger Kinggel, a FrieslandCampinával és a Bonbonettivel együtt vállalta, hogy nem hirdetnek 12 év alattiaknak.
Vágólapra másolva!

Az EU vállalás magyar platformja önszabályozásként egészen konkrétan azt fogalmazza meg, hogy a termékeiket nem hirdetik olyan célközönségnek, ami legalább 35 százalékban 12 év alattiakból áll.

A McDonald's esetében a döntés azért is bír különös jelentőséggel, mert a gyerekeknek szóló Happy Meal menü hagyományosan szignifikáns részt képvisel mind a márka imidzsében, mind pedig a vállalat profitjában.

A kezdeményezést az Európai Bizottság indította 2005-ben indított kezdeményezéséhez, Magyarországra az Önszabályozó Reklámtestületen és a Magyar Márkaszövetségen keresztül érkezett tavalyelőtt.

A most csatlakozottakon kívül eddig a Coca-Cola, a Danone, a Ferrero, az Intersnack, a Mondelez, a Mars, a Nestlé, és az Unilever - vezetői írták alá a vállalást

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!