Héjja Hajnalka olyan tabu témákban kíván segítséget nyújtani a lányoknak, mint a női egészség, a menstruáció vagy a terhesség, illetve a teherbeesés és annak nehézségei. Ebben a témában ugyanis nagyon nehéz hiteles információt szerezni. Az alapító szerint a szülőkkel nehéz erről beszélgetni, az orvoshoz eljutni elég nehéz vagy drága, a Z generáció ráadásul nem szereti a Google-t sem, mert sok a rendezetlen információ, és ez inkább összezavarja az embereket, mint rendet teremt.
Az új generáció fontos platformja a chat.
A női egészséggel kapcsolatos tabuk és az ebből eredő problémák gyakorlatilag elkísértek az elmúlt 15 évben, valahogy mindig jelen voltak, vagy próbáltam kezdeni valamit ezzel a helyzettel
- mondja az alapító. 15-16 évesen tanácstalan volt és nem is ismerte a lehetőségeit. Ha ismerte volna, egyes helyzetekben másképp döntött volna.
Héjja Hajnalka elmesélte azt is, hogy hazánkban nem, de Németországban találkozott előítélettel azért, mert a cége vezetője nő. Egy nagyon sikeres német kockázatitőke-befektetővel tárgyalt, aki az ebédnél a szemébe mondta, hogy
kell férfi társalapító is, mert így nem tudja őt komolyan venni.
Hajninak ez sokkoló élmény volt, aztán a cég persze bővült, de a vezetője ő maradt továbbra is. Annak ellenére, hogy neki egyébként nincs baja azzal, ha például a női egészségről férfiak beszélnek vagy fordítva, hiszen ma már ez átjárható. Olyannyira, hogy például Németországban a nőgyógyászatban elsősorban női orvosok dolgoznak, míg hazánkban ez inkább egy „férfias" szakma.
Németországban egyébként sok női startupokra szakosodott rendezvény is van.
Az alapító most 1-2 millió eurósra becsüli a cége értékét, mely épp tőkebevonás előtt áll. Hajni szerint az, hogy ki milyen értékelésen von be tőkét, semmi fajta garanciát nem jelent a cég vagy a termék sikerére. A piacot és a felhasználókat nem érdekli, kinek hány százaléka van, és mennyiért vette meg az üzletrészt.
Hajninak nagy tervei vannak, akár angyalbefektetőként is szívesen tevékenykedne később, a saját egészségügyi alkalmazásával pedig 30 milliós felhasználószám mellett sem lenne teljesen elégedett.
A teljes interjú a Forbes.hu-n olvasható el.