A részvények a kereskedés indulásakor egy százalékot estek 11,4 dollárra (3.321 forint), a cég korábban közzétette, hogy a céltartománya részvényenként 11,5 dollár (3.350 forint).
A vállalat nyilatkozatában kijelentette, hogy
várhatóan 775 millió dollár (225,7 milliárd) bevételt szerez a részvények értékesítéséből,
ez ráadásul a legnagyobb összeg, amit kínai cég az Egyesült Államok tőzsdéjén nyilvános ajánlattételként összegyűjthet – a Dealogic és a Refinitiv adatai szerint.
A korábbi rekorder a Starbucks rivális Luckin Coffee, amely a tőzsdei nyitásakor 645 millió dollárt (187,8 milliárd forint) gyűjtött össze.
A 2013-ban alapított DouYu – hasonlóan a Twitch stream platformmal – élőben közvetíti videojátékosok játékát, amihez a felhasználók valós időben láthatnak és hozzá is szólhatnak. A cég sikerét annak is köszönheti, hogy számos e-sport csapatot szponzorál, ráadásul tavaly egy videómegosztó fesztivált is tartottak Vuhanban, ahol a résztvevők száma elérte a 150 ezret, online pedig 12 millió nézőt vonzott.
A cég több mint 153 millió havi aktív felhasználóval büszkélkedhet, főként a népszerű e-sportolók miatt.
A 2018-as pénzügyi évben a cég mintegy 3,7 milliárd jüan (154,9 milliárd forint) bevételre tett szert, ami elsősorban a hirdetésekből származott.