Magyarország továbbra is a Wizz Air Hungary üzemelésének felügyeletét ellátó tagállam marad. A turizmus.com idézi a cég közleményét, amely szerint
ez a szabályozói változás támogatja a Wizz Air Group multinacionális terjeszkedését, amely 126 tagú, a legmodernebb Airbus A320 típuscsaládból származó repülőgépből álló flottájával 46 ország több mint 160 városa között biztosít összeköttetést.
Az EASA felügyelete megteremti a légitársaság számára a magasabb fokú kooperáció lehetőségét a nemzeti polgári légiközlekedési hatóságokkal, a légitársaság jelenlegi és jövőbeni piacain.
A Wizz Air Hungary repülőgépei továbbra is magyar lajstrom alatt repülnek, valamint a légitársaság működési és útvonalengedélye továbbra is a Magyar Polgári Légiközlekedési Hatóság hatáskörében marad. Váradi József, a Wizz Air Group vezérigazgatója rámutatott:
a Wizz Air Hungary az első légitársaság, amelynek légijármű üzembentartási engedélyét az Európai Repülésbiztonsági Ügynökség adja ki.
Patrick Ky, az EASA ügyvezető igazgatója szerint az európai üzembentartási engedélyt a Wizz Airhez hasonló, az EASA tagországaiban több bázist üzemeltető légitársaságoknak találták ki.