A Drive cikke szerint folyamatosan nő a General Motors vesztesége annak az ambiciózus ötletének köszönhetően, hogy önvezető fuvarszolgáltatást próbál megvalósítani az Egyesült Államokban. A vállalat eddig több mint 5 milliárd dollárt fektetett be az autonóm fuvarmegosztó üzletágba, aminek köszönhetően körülbelül napi 5 millió dollárt veszít.
A különböző balesetről és forgalmi fennakadásokról szóló beszámolók, amelyek a Cruise elnevezésű automatizált taxikat érintik, tovább rontják az esélyét annak, hogy az utasok ezt a szolgáltatásfajtát válasszák a jövőben.
Továbbá a GM-nek nem csak a vártnál kisebb népszerűség okoz problémát. A Cruise-projekt lassú elfogadása San Franciscóban, illetve az önvezető Origin modell engedélyezésének késedelmei szintén jelentősen hozzájárultak a cég pénzügyi veszteségeihez.
Ennek ellenére a General Motors vezérigazgatója, Mary Barra, továbbra is bizakodó a Cruise hosszú távú kilátásait illetően. Elmondása szerint az automatizált járműszolgáltatások és technológiák iránti növekvő kereslet lehetővé teszi a vállalat számára, hogy 2030-ra elérje pénzügyi célkitűzését.