A vállalat közleményében azt írja a reklámfilmjéről, hogy főszereplőinek rendkívüliségét az adja, hogy ők valójában nem mások, mint a bennünk rejtőző vagányabb, élettel teli „én"-ünk. A karakterek egy kis segítséggel bármikor előhívhatók mindannyiunkból, így lazán és könnyedén átlendülhetünk a hétköznapok monotonitásán, nehézségein. Ennek az érzésnek a megtapasztalásához nem kellenek természetfeletti képességek, vagy különleges intelligencia, csupán nyitottság a világra és egy kis merészség. Ezt a szemléletet és életérzést szimbolizálják a HELL ICE COFFEE legújabb reklámfilmjének irigylésre méltó mozgású karakterei, a jégemberek - írják a reklámfilm kapcsán.
A Magyarország piacvezető energiaitalát gyártó HELL ENERGY 2019 nyarán vezette be az ENERGY COFFEE márkát.
A környezetbarát aludobozba zárt, valódi Arabica és Robusta kávékivonatot és tejet tartalmazó, harmonikus ízvilágú jegeskávék hamar piacvezetők lettek hazánkban, és több külföldi piacon is.
A márka 2023-as éve a megújulásról szól: a termékportfolió egységesebb, letisztultabb designt kapott, a receptúra tökéletesedett, és új nevet is kapott a termékcsalád, így a fogyasztásra kész jegeskávék kedvelői már HELL ICE COFFEE néven találják meg a boltok polcain a termékeket.
„A megújulásra és névváltásra egy intenzív kampánnyal hívjuk fel a figyelmet, melyhez a hollywoodi szuperprodukciókban használt technológiával készült reklámfilmet forgattunk.
A film központi szereplői a jegeskávénkat kortyolgató jégemberek, akik vidám, vagány és cool személyiségükkel üde színfoltjai a nagyvárosi forgatagnak"
– mondta el Szekeres Dóra, senior brand manager.
A cégcsoport eddigi egyik leglátványosabb reklámfilmje télből varázsol nyarat, Budapestből New York-ot, és – a hazai reklámfilmekben elsők között alkalmazott motion capture technika segítségével – táncosokból jégembereket.
Háttér
A film forgatása tavaly decemberben négy budapesti helyszínen zajlott, közel 200 fős stáb, több tucat statiszta, és professzionális táncosok közreműködésével. A munka során a táncosok egy speciális ruházatot viseltek, mely testük minden apró rezdülését tökéletesen rögzítette, és az így felvett mozgó 3D alakokra kerültek rá a több hónapos utómunka során a jégember külsők, elérve azt, hogy a közösségi média használók és televíziónézők, a járókelők, és az üzletek vásárlói is úgy érezhetik, a jégemberek köztük járnak.A kreatív koncepcióért a feat. reklámügynökség, míg a produkcióért a 235 Film felelt.
A reklámfilmjmegtekinthető itt: