Anglia
ÉLŐ
Szlovákia

Gianni Annoni elárulta, mi a véleménye az influenszermarketinget kritizálókról

Vágólapra másolva!
Lehet, hogy egy ilyen fajta marketingaktivitás meghökkentő egyesek számára, de bizonyos tömegeket célirányosan, új módszerekkel lehet csak megragadni - nyilatkozta az étteremtulajdonos a Világgazdaságnak. Hozzátette, ez az új típusú kampányeszköz hasznos a mai világban. A Magyar Turisztikai Ügynökség szerint a Budapest Influencer Trip sikeres projekt volt.
Vágólapra másolva!

A Világgazdaság emlékeztet, hogy a májusban megrendezett Budapest Influencer Trip kapcsán parázs vita alakult ki a közéletben. Mint ismert,

a Gyurcsány-párt megtámadta az eseményt, vélhetően ebből szeretne politikai sikereket elérni a választás óta erőteljesen megcsappant szavazóbázisa körében, és politikai ügyet faragni a kérdésből. 

A lap felidézte Guller Zoltánnak, a Magyar Turisztikai Ügynökség Igazgatóságának elnökének Indexnek adott interjúját, melyben részletezte az esemény nemzetgazdasági és turisztikai jelentőségét.  

A Világgazdaság a témában több szakmabeli véleményét is kikérte. A Párisi Udvar Hotel Budapest fontosnak tartotta, hogy lehetőségük volt ebben a nagyszabású marketingprojektben együttműködő partnerként részt venni.

A közösségi média és a gyakran többmilliós, nemzetközi követőbázissal rendelkező influenszerek tartalmainak médiaértéke megsokszorozódott az elmúlt években. Egy-egy ilyen megjelenés sok esetben a hagyományos felületeknél jóval erősebb eredményeket ér el

- közölték. Hozzátették, tapasztalatuk szerint a város egészét támogató Budapest Influencer Trip a saját marketing aktivitásaikat is jelentős mértékben, pozitívan támogatta. Olyan, számukra kulcsfontosságú piacokon érzékelik ezt, mint Észak-Amerika vagy Németország.

A főváros egyik meghatározó erőssége a változatos építészete, ilyen szempontból pedig a Párisi Udvar Hotel Budapest kiemelkedő. Ezt a hozzánk érkező véleményvezérek visszajelzései és a közzétett tartalmak is visszaigazolták. Nagy öröm volt látni, ahogyan ezek a sokat látott és gyakran utazó vendégek elismerően csodálják a passzázsunk kivételes szépségét: sok számunkra kedves és hasznos tartalom született. Egyértelműen azt gondoljuk, hogy a kampány nagy mértékben támogatta Budapest versenyképességét turisztikai szempontból. Bízunk benne, hogy hamarosan további piacokon is lesz lehetőség hasonló tevékenységre

– nyilatkozta a Világgazdaságnak a Párisi Udvar Hotel Budapest.

Gianni Annoni gasztronómiai szakértő és étteremtulajdonos erről az új típusú kampányeszközről úgy vélekedik, hogy a Magyar Turisztikai Ügynökségnek célja az eseménnyel a 25-40 éves korosztály megszólítása volt. Ők azok – mondja az Ügynökség – akiket az eddig ismert kampányeszközökkel már nem érnek el, ezért egy új típusú, a szakmában is elfogadott marketing kampányt használtak. A tartalomgyártóknak rendezett esemény miatt azonban többen támadták a Magyar Turisztikai Ügynökséget.

Lehet, hogy egy ilyen fajta marketingaktivitás meghökkentő egyesek számára, de bizonyos tömegeket célirányosan, új módszerekkel lehet csak megragadni.

- mondta. 

Hozzátette, hogy a mai világban már elengedhetetlen a nemzetközi szereplők bevonása a fiatalabb generációk eléréséhez. 

Ezek az újfajta megközelítések, mint az influenszermarketing, szükségszerűek annak érdekében, hogy hatékonyan elérjük és bevonjuk ezt a célcsoportot, akikre hagyományos módszerekkel nehéz rátalálni és még nehezebb aktivizálni. Fontos figyelemmel kísérni, hogy a turisták szokásai miképpen változnak és milyen igényekkel rendelkeznek. Aki nem igazodik ehhez, az elkerülhetetlenül lemarad.

 

Így működik a vendéglátás is
Amikor vendégül látsz valakit, mindig megpróbálod megmutatni a helyi látnivalókat és ezen keresztül a város legjobb arcát megismertetni. A Budapest Influencer Trip célja Budapest városának népszerűsítése volt, több milliós bázisú tartalomgyártók közreműködésével.

Egyelőre nem tudhatjuk, hogy az esemény által pontosan kik és mikor fognak ellátogatni az országba, azt azonban biztosan tudjuk, hogy sokan fogják látni a fővárosról készült képsorokat. Így ahhoz nem fér kétség, hogy az eseménynek rövid vagy hosszú távon lesz eredménye, ez csak idő kérdése.

- mondta.

A Pomo D’oro tulajdonosa egy friss esemény kapcsán érzékeltette a lapnak az influenszer marketing fontosságát.

"Nézzük meg például a Coldplay magyarországi látogatását, a koncert alkalmából is rengetegen érkeztek Budapestre. Az együttes több mint 26 milliós követőbázisú Instagram oldalán, egy, a főváros nevezetességeiről készített videót osztott meg, kiemelve a város gyönyörű arcát, ezt is mondhatjuk influenszer marketingnek. A Budapestet bemutató videót több mint 3 millióan látták. Így lehet a legjobban megragadni a figyelmet. Tehát napjainkban az influenszer marketinget megkérdőjelezni szakmaiatlanság" – zárta gondolatait Gianni Annoni.

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!

Mindent egy helyen az Eb-ről