Néhány hónapja Magyar Péter még arról írt felháborodva a közösségi oldalán, hogy a Fidesz mennyit költ különböző hirdetésekre a kampányidőszak alatt, ehhez képest most fordult a kocka, és kiderült, igencsak megszaladt a kiadásuk - írja a Magyar Nemzet a HVG adataira hivatkozva.
Amíg a többi párt, politikus, illetve a különböző politikai kommentátorok visszaveszik a hirdetési büdzsét, Magyar Péterék két kézzel szórják a pénzt - nemcsak luxusra, de hirdetésekre is: az elmúlt hónapban, július 25. és augusztus 23. között a Tisza 3,5 millió forintot költött Facebook-hirdetésekre.
Erről viszont nem született Facebook-poszt, ahogyan arról sem, hogy a Google-hirdetéseire még többet költöttek.
A Tisza Párt június eleje óta 8,3 milliót fordított YouTube-reklámokra, ebből hatmilliót csak a választások előtti héten költöttek el.
Érdekes, hogy ezek a hirdetések nem politikáról szóltak, hanem a webshopjuk és az úgynevezett rendszerváltó tagság reklámozásáról.