Őrületes pénzt tapsolnak el Magyar Péterék hirdetésekre

magyarpéter, radnaimárk, tiszapárt
Magyar Péter és Radnai Márk.
Vágólapra másolva!
Magyar Péter tavasszal még büszkén dicsekedett azzal, hogy követői organikus eléréssel gyűlnek. Mostanra azonban a Tisza Párt lett Magyarországon a Google és a Facebook legnagyobb politikai hirdetője.
Vágólapra másolva!

Néhány hónapja Magyar Péter még arról írt felháborodva a közösségi oldalán, hogy a Fidesz mennyit költ különböző hirdetésekre a kampányidőszak alatt, ehhez képest most fordult a kocka, és kiderült, igencsak megszaladt a kiadásuk - írja a Magyar Nemzet a HVG adataira hivatkozva.

Amíg a többi párt, politikus, illetve a különböző politikai kommentátorok visszaveszik a hirdetési büdzsét, Magyar Péterék két kézzel szórják a pénzt - nemcsak luxusra, de hirdetésekre is: az elmúlt hónapban, július 25. és augusztus 23. között a Tisza 3,5 millió forintot költött Facebook-hirdetésekre.

Erről viszont nem született Facebook-poszt, ahogyan arról sem, hogy a Google-hirdetéseire még többet költöttek.

A Tisza Párt június eleje óta 8,3 milliót fordított YouTube-reklámokra, ebből hatmilliót csak a választások előtti héten költöttek el.

Érdekes, hogy ezek a hirdetések nem politikáról szóltak, hanem a webshopjuk és az úgynevezett rendszerváltó tagság reklámozásáról.

 

 

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!