Ezer százalékkal több Lady Gaga dal-t adtak el a Super Bowl miatt
![superbowl super bowl half time show](https://cdn.origo.hu/2023/12/q_SsesJyIKptS8KMI_31z9Hcck9bRBP3o_pa1c7GFVs/fill/1347/758/no/1/aHR0cHM6Ly9jbXNjZG4uYXBwLmNvbnRlbnQucHJpdmF0ZS9jb250ZW50LzU2OTFlZjA0ZWVjYTQ0YWE5OWNjNjkxMjljZDgzMDQ2.webp)
A várakozásoknak megfelelően látványos és veszélyes show-val lepte meg a nézőket Lady Gaga az 51. Super Bowl félidejében. Az énekesnő a stadion tetején énekelt, majd szó szerint a levegőből érkezett a színpadra. Lady Gagát drótokkal függesztették fel, hogy végrehajtsa a mutatványt, amire még nem volt példa a félidei show-k történetében:
Egy hónapja eldöntöttem, hogy megcsinálom. Kitartottam, és megküzdöttem érte
– mondta a fellépés után a különleges showelemről.
Korábban az Origo is megírta, hogy az NFL döntőjében való fellépés nemcsak óriási megtiszteltetés, hanem hatalmas reklámlehetőség is a zenészeknek. A Billboard a Nielsen Music adatai alapján azt írja, hogy Lady Gaga iránt igencsak megnőtt az érdeklődés a Super Bowl miatt:
vasárnap több mint 150 ezer digitális albumot és dalt adott el, ami több mint ezer százalékos növekedés
a döntőt megelőző naphoz képest.
Ráadásul ez a szám még az első eladási adatokon alapul, tehát az is lehet, hogy valóján 150 ezernél is több felvételt adott el egyetlen nap alatt – mindezt egy 14 perces show-nak köszönhetően.
Lady Gaga legkeresettebb száma az A Million Reasons lett, amely legújabb, Joanne című lemezén szerepel. Ez nyilvánvalóan nem véletlen, hiszen ez a dal is elhangzott a Super Bowl félidejében. Maga a Joanne az énekesnő legkeresettebb digitális lemeze lett vasárnap, több mint 12 ezret adtak el belőle.
Ez a felfokozott érdeklődés várhatóan a következő napokban is kitart, legalábbis az elmúlt évek tendenciái alapján. A tavalyi fő fellépő, a Coldplay több száz százalékos növekedésnek örülhetett a Super Bowl utáni héten, a legnagyobbat pedig Madonna profitálta eddig az NFL döntőjéből.
Cikkünk a témában: