A Williams nem hagyott elég időt volt technikai igazgatójának az újjáépítésre
Paddy Lowe először beszélt F1-es karrierje legsötétebb két évéről.
Paddy Lowe először beszélt F1-es karrierje legsötétebb két évéről.
A Mercedes pilótájával éveken át együtt dolgozó mérnök szerint ez emeli ki a hétszeres világbajnokot.
A dicső múltú Williamsnek változtatnia kell, hogy ne lógjon ki a mezőnyből.
Paddy Lowe nem tér vissza a csapathoz az idei kudarc után.
Nem kizárólag az elküldött technikai igazgató a felelős a jelenlegi helyzetért.
Paddy Lowe irányítása alatt az idei autó nem készült el időre, és lassúnak is bizonyult.
A Williams technikai igazgatója már korábban is dolgozhatott volna együtt a lengyellel.
A csapatok felkészülésének nehezítésével kiszámíthatatlanabbá válnának a versenyek.
A Red Bull kételkedik, a Williams és a Racing Point tartózkodó az új regulák láttán.
Paddy Lowe-t meglepné, ha az istállók visszanyernék, amit elvesznek tőlük a regulák.
Timo Glockot a mai napig kérdőre szokták vonni a tíz évvel ezelőtt történtek miatt.
Megkérdeztük a Pirellit a reformtervekről és a csapatok is véleményt nyilvánítottak.
Strollék még tűrnek a Williamsnél, Latifiék a McLarenbe fektettek be.
Nem elég a vezethetetlen autó, a pályán kívül is sorban érik a csapások a grove-iakat.
Hiába jöttek a trükkök a technikai igazgatóval, megcsinálni nem sikerült ugyanazt.
Minden korábbinál mélyebbre süllyed az F1 történetének meghatározó csapata.
Paddy Lowe tud egyet s mást a csillagosok motorjáról. Szerinte nincs trükk.
A kanyarstabilitás hiánya okozza a tradicionális brit istálló problémáit.
Régi kollégáját vette maga mellé Paddy Lowe technikai igazgató.
Inkább versenyezne, de kész segíteni a csapat fiatal pilótáit.