A magyar csapat eredményei:
Aranyérem
3
Ezüstérem
3
Bronzérem
3
HUNMárton Viviana
09:33TekvondoRuth Gbagbi-Viviana Marton
HUNMagyarország
10:40Kajak-kenuKenu 500m-páros elődöntő 2
HUNMagyarország
10:50Kajak-kenuKajak 500m-páros elődöntő 1
HUNMagyarország
11:00Kajak-kenuKajak 500m-páros elődöntő 2
HUNMagyarország | Magyarország
11:10Kajak-kenuKajak 500m-páros elődöntő 1
HUNLigeti Dániel
11:40BirkózásDaniel Ligeti-Ashton Mutuwa
HUNMagyarország
19:35VízilabdaGyőztes QF 3-Győztes QF 4
NyílNyíl
Vágólapra másolva!
A gumigyártó sportrészlegének vezetője szerint a négy vagy annál több gumicsere pilótánként már "túl sok" egy verseny alatt.

A legutóbbi versenyhétvégén, a Török Nagydíjon rekordszámú, pilótánként akár négy gumicsere is volt a gyorsan kopó abroncsoknak köszönhetően. Paul Hembery, a Pirelli motorsport részlegének igazgatója úgy véli, hogy "ez már túl sok", szerinte az idei versenyek közül a Kínai Nagydíj volt a legjobb, ahol a legtöbben kétszer-háromszor álltak ki kerékcserére.

"Csak négy keveréket használhatunk (szuperlágy, lágy, közepes és kemény), ami meglehetősen kevés, hogy mind a húsz pályán az általunk ideálisnak tartott kétkiállásos taktika jöjjön össze. Ehhez legalább 10-12 különböző keménységű komponenst kéne készítenünk. Sokat kell még tanulnunk és fejlődnünk nekünk is, a szezon előtt mindössze négy hetünk volt tesztelésre a csapatokkal, öt fok körüli hőmérséklettel, ami nem könnyítette meg a dolgunkat. Ettől függetlenül azt hiszem, hogy meglehetősen megbízható gumikat sikerült gyártanunk" - nyilatkozta a Spanyol Nagydíj helyszínén Hembery.

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!