A magyar csapat eredményei:
Aranyérem
0
Ezüstérem
0
Bronzérem
1
HUNMagyarország
09:00KézilabdaBrazília-Magyarország
HUNPongrácz Bence
10:30CselgáncsIsmael Alhassane-Bence Pongracz
HUNPásztor Flóra
10:55VívásFlora Pasztor-Jacqueline Dubrovich
HUNAndrásfi Tibor
12:50VívásRuben Limardo-Tibor Andrasfi
HUNFucsovics Márton
13:30TeniszMarton Fucsovics-Rafael Nadal
HUNMarozsán Fábián
15:00TeniszFabian Marozsan-Ugo Humbert
HUNHámori Luca
17:22ÖkölvívásGrainne Walsh-Ana Hamori
HUNMagyarország
19:30VízilabdaFranciaország-Magyarország
NyílNyíl
Vágólapra másolva!
A Mercedes csak szenvedett a bahreini hőségben, Lewis Hamilton autója azonban a második kerékcsere után magától megjavult.

Bár Nico Rosberg várhatta pole pozícióból a Bahreini Nagydíjat, a leintés után mégis a szombaton öt helyes rajtbüntetés is begyűjtő Lewis Hamilton volt az elégedettebb versenyző a Mercedesnél. Pedig a brit rögtön a rajtnál két helyet vesztett, és kezdetben nem alakult jól a futama.

"Egyáltalán nem indult jól a versenyem. Vigyáztam a gumikra, de az első két etapban nagyon szenvedtem, és folyamatosan estem vissza" - magyarázta. "Bármit is csináltam az autóval, egyszerűen nem ment gyorsabban."

Aztán a verseny közepén, amikor elkezdett lehűlni a levegő, és feltették rá a kemény gumikat, a Mercedes hirtelen erőre kapott. "A második kerékcsere után váratlanul történt valami: az autó hirtelen teljesen máshogy kezdett viselkedni, és újra keményen nyomhattam a gázt. Az időmérőn történhetett valami, amikor kicseréltük a váltót, és úgy tűnik, ez magától megoldódott" - tette hozzá a versenyző, aki fülig érő mosollyal nyilatkozott a leintés után. "Nagyon, nagyon boldog vagyok - borzasztóan boldog."

Hamilton az utolsó körben szerezte meg az 5. helyet a Mark Webberrel vívott kemény csatában. "Annyira élveztem a Markkal vívott harcot a végén... Jó, tiszta kerék-kerék elleni versenyzés volt" - tette hozzá.

//videa.hu/player?v=md41CLxe8ZrHFZRu


A pole-ból induló Rosberg nem sokáig tudhatta magáénak az első helyet, Sebastian Vettel ugyanis hamar megelőzte, és utána folyamatosan csúszott vissza. "Kényelmetlenül éreztem magam az autóban, nem volt túl szórakoztató ma vezetni. A harmadik etapom végén átváltottunk egy négykiállásos stratégiára, de ez sem volt elég" - mondta a német, aki ismét erős gumikopással küszködött, így a futam során folyamatosan előzgették.

"Nagyon szenvedtünk a verseny első részében, amikor a pálya hőmérséklete a legmagasabb volt. Erre a problémára megoldást kell találnunk" - mutatott rá Ross Brawn csapatfőnök.

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!