„Mindannyian keresgéljük a határokat a pályán, és ha az ember megcsúszik a 11-es kanyarban, jobban teszi, ha kiengedi az autót a pályáról, mert a szabadedzésen úgysem számít. Ezért is töröltek sok köridőt” – vélte Verstappen.
Albon délután csak a 14. helyezett lett, de ehhez az is hozzájárult, hogy törölték a legjobb körét pont a Parabolica kiszélesítése miatt.
„Ez sokunkkal előfordult. Sokan lelassítanak az utolsó kanyar előtt, mielőtt elkezdenék a körüket, de így turbulens levegő alakul ki, és nehezünkre esik tisztán bevenni a kanyart. Nyilván, mindenki megpróbál teret hagyni magának a köre előtt. Az időmérőn egy kicsit könnyebb lehet, amikor már mindenki igyekezni is fog.”
A két pilóta napja abban is hasonlított, hogy mindketten elégedetlenek voltak az autójuk viselkedésével. Verstappen szerint nem ez a legjobban kezdődő hétvégéjük, a balanszot és a gyenge tapadást kifogásolta.
„A csapat gyorsan megjavította az autómat az első szabadedzésen, és ez nem befolyásolt a másodikon, úgyhogy emiatt nem kell aggódni – utalt a balesetére. – Normális esetben, ha jól kiegyensúlyozott az autó, akkor a gumikopás is rendben szokott lenni, ezért az időmérő előtt el kell találnunk a balanszt.