Kézzel írott jegyeket állítanak ki a légitársaságok, továbbra sem működnek az informatikai rendszerek

Vágólapra másolva!
Globális informatikai hiba miatt több légitársaság utasfelvételre használt rendszere is leállt. Az utasfelvételi rendszerek hibája miatt késések várhatóak a legtöbb repülőtéren, hatalmas a káosz és a torlódás. A légitársaságok kézzel írott jegyeket állítanak ki. A indiai repülőtéren egy férfi egy fehér tábla mellett áll, és kézzel frissíti az indulási időpontokat az utasok számára.
Vágólapra másolva!

Korábban már beszámoltunk róla, hogy világszerte informatikai hiba akadályozza repülőterek, vasutak, bankok és más rendszerek működését. Járatkésésekre, torlódásra és jelentősen megnövekedett várakozási időre kell számítani a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren is. 

A dehli repülőtér 3-as terminálján egy férfi egy fehér tábla mellett áll, és kézzel frissíti az indulási időpontokat az utasok számára.

A légitársaságok világszerte kézzel írott jegyeket állítanak ki, mivel a globális informatikai kiesés következményei folytatódnak. 

A Ryanair a Stansted repülőtéren állított ki ilyen módon jegyeket, miután nyomtatási problémák merültek fel. A Ryanair nem tudta automatikusan kiosztani az ülőhelyeket sem - manuálisan kellett kijelölni, hogy hol foglalnak helyet. Még a reptéri ételárusok is érintettek voltak - írja a Sky.

Korábban már beszámoltunk róla, hogy tömeges Microsoft-kiesés okozott káoszt világszerte. Járatokat állítottak le, tévécsatornák, repülőterek és bankok függesztették fel működésüket.

A hiba miatt az American Airlines is leállította járatait, egyes németországi kórházakban pedig műtéteket is törölni kellett az informatikai káosz miatt.

A londoni Luton repülőtér is arra kéri az utazókat, vegyék fel a légitársaságukkal a kapcsolatot utazás előtt.

 

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!