Az egész világot bejárta az a kép, ami Cristiano Ronaldo szívritmusának grafikonját mutatta meg a Szlovénia elleni nyolcaddöntő hajrájában. Látható volt rajta, hogy a portugál sztár a kihagyott tizenegyese után, a hosszabbítás lefújását követően hogy került szinte nyugalmi állapotba, mire első rúgóként oda állt a labda mögé és megszerezte a vezetést az övéinek.
Az adatokat a WHOOP nevű cég alkalmazása rögzített, ami még önmagában nem lenne baj, viszont bonyolítja a helyzetet, hogy a vállalkozásban Ronaldo is résztulajdonos, sőt, egyik fejlesztője a szívritmust mérő, a meccs során testen viselhető szerkentyűnek. Csakhogy a cég által közzétett X- (korábban Twitter) posztban a WHOOP engedély nélkül használta az Európa-bajnokság több marketing elemét, mint maga a megnevezés, az eredmény, vagy egy játékos neve, írja Ricardo Fort marketingszakértő, aki korábban olyan óriásvállalatok marketingfőnöke volt, mint a VISA vagy a Coca-Cola.
"Hiába nincs ellenérdekelt hasonló szolgáltató a torna támogatói között, ezt akkor sem tűrhetjük el, a céget és Ronaldót is meg kell büntetni" - írta közösségi oldalán Fort.
Az UEFA egyelőre nem nyilatkozott az üggyel kapcsolatban, és erősen kérdéses, hogy nem hunynak-e inkább szemet a torna legnagyobb sztárjának apró tévedése fölött.
Hirdetés: Ha kedvet kapott a fogadáshoz, keresse fel a Szerencsejáték Zrt. Tippmix Pro oldalát, ahol azonnal fogadhat, játszhat, nyerhet.