"Ez a nap így nem túl örömteli, mi azonban évek múlva is szeretnénk jó érzésekkel visszagondolni 2020. július 24-ére, ezért időzítettük mára a Magyarock szurkolói márka bemutatását" - indokolta az időpontválasztást, majd hozzátette, azt szeretnék elérni, hogy a magyar emberek érezzék magukénak és érzelmileg támogassák a magyar olimpiai csapatot, amelynek kommunikációja ettől fogva különválik a MOB-tól.
Vékássy Bálint, a MOB főtitkára elmondta, a korábbi olimpiákon irigykedve látta, hogy más nemzetek képviselőit milyen könnyű azonosítani, példaként a gallkakasos franciákat, a narancssárgába öltözött hollandokat és a juharleveles kanadaiakat említette.
"A riói olimpián a magyar szurkolók a világoszöld pólójukkal már kiviláglottak a tömegből" - fűzte hozzá, utalva arra, hogy a jövőben is ezzel a színnel szeretnék a magyarokat azonosítani.
"Nem tudunk a sportnál jobb dolgot mondani, amivel a magyarok együvé tartozását ki lehetne fejezni" – monda a főtitkár az új brand szlogenjéről, ami úgy szól: "Mi vagyunk".
A szurkolói ruházatot ősszel kezdik el árulni. A Magyarock márkát 11 civil mellett 166 olyan olimpikonjelölt fogja népszerűsíteni, akikről a tél folyamán készítettek fotókat, amikor még úgy volt, hogy 2020-ban rendezik a tokiói ötkarikás játékokat.