Talán már ön is látta már a neten a pár évvel ezelőtti román popslágert eltátogó Numa Numa-srácot, az Evolution of Dance-videót, hallott a házra elcserélt piros iratkapocsról, vagy nézi a Justin.tv-t. Névről ugyan kevésbé ismerjük őket, de Gary Brolsma, Judson Laipply, Kyle MacDonald, vagy Justin Kan azok, akik a felsorolt alkotások/akciók mögött állnak, és most az MyBowlAd.com akciójának részesei lesznek több más videobloggerrel és YouTube-os sztárral együtt.
A szájt háromfős alapító gárdája olcsó reklámlehetőséget kínál azoknak a cégeknek, akik a világ legdrágább médiaeseményén, a SuperBowl-on, vagyis az amerikaifutball-bajnokság döntőjén szeretnék hirdetni magukat. Az akcióba 15 ezer dollár a beugró, ami töredéke a tojásfoci-döntőhöz kapcsolódó hagyományos tévés hirdetéseknek: ezért cserébe a cégek az internetes sztárok közreműködésével forgatott reklámban és egy hozzá kapcsolódó webes játékban jelentethetik meg logóikat.
Az akció végeredményére még elég sokat kell várni: a SuperBowl-os reklám ugyanis 228 nap múlva kerül adásba. Addig is elképzelhető, hogy további webes hírességekkel bővül a MyBowlAd sztárjainak listája.