Hatalmas modernizációs folyamatot indít ősszel a Telenor. A szolgáltató a jelenlegi lakossági tarifacsomagok több mint felét megszünteti, helyettük új, alternatív tarifákba sorolja be az ügyfeleit.
A cég szerint erre azért van szükség, mert nagyon sok előfizető használ elavult, a fejlesztéseket alapjaiban gátoló csomagokat.
Az átalakítást követően a Telenor csak olyan tarifákat kínál, amelyekben lehetőség nyílik mobilinternet-kapcsolatra.
Az ügyfeleket eltérő mértékben érintik a változtatások. Akik a közelmúltban bevezetett csomagokat használják (például MyTariff), azokat nem vezetik át más tarifára. Lesz, akinek egy rég nem használt szolgáltatása szűnik csak meg (például Email Stúdió), más ügyfelek elavult, kivezetésre került csomagja pedig teljesen újra cserélődik.
A folyamat ma kezdődik el és november 30-ig tart majd. Az ügyfelek addig személyre szabott információkat olvashatnak a szolgáltató weboldalán.
A Telenor a hivatalos közlemény szerint törekedett arra, hogy az átvezetett ügyfelek azonos árú, vagy akár olcsóbb havi díjra kerüljenek.
Az ügyfelek egy telefonszám megadása után egy SMS-kód segítségével nézhetik meg, érinti-e őket a változás, milyen a jelenlegi tarifájuk, és mely tarifákra vezeti át őket a Telenor.
Akinek nem megfelelő a szolgáltató ajánlata, más csomagot is választhat magának, az előfizetéses ügyfelek 60, a kártyások pedig 30 napig. A kártyás előfizetők augusztus 12-től SMS-ben, illetve telefonon, míg a számlás ügyfelek augusztus 19-től
számlalevélben is kapnak értesítést az átalakulástól.
A kártyás ügyfelek esetében - ahogy korábban is - az egyenlegfeltöltés számít a szerződés meghosszabbításának, így a szeptember 12. után kezdeményezett feltöltés jóváhagyja a módosításokat.