November 3-án délelőtt kezdett el terjedni a Facebookon az a poszt, amit a Budapesti Gazdasági Egyetem egyik diákja, Velő Norbi osztott meg a közösségi oldalon.
A bejegyzés szerint amennyiben a megosztott kép eléri a 25.000 lájkot, az idei szemeszter marketing vizsgáján a tárgyért felelős tanárnő tíz percre magára hagyja a vizsgázókat (ennek előnyeit nyilván nem kell ecsetelni), 50 000 lájk esetén pedig megajánlott jegyet kapnak az egyetemisták.
A poszt viszont nemcsak egy ötletes hecc, hanem egy beadandó feladat, amivel a diákok a közösség erejét tudják reprezentálni. A bejegyzés a megosztás óta több mint 11.000 lájkot és 800-nál is több megosztást kapott, az egyre duzzadó kommentek között pedig megy a harc, hogy vajon mennyire helyes lájkok segítségével kibekkelni egy vizsgát.
Az ugyan nem derül ki, hogy meddig kell összegyűlnie a 25.000 vagy 50.000 lájknak, de az eredmény egyelőre még a félsikerhez is karcsú, úgyhogy az egyetemistáknak elkél némi segítség, hogy a közösség erejével tegyék könnyebbé az idei félévet. Csak egy kattintás – ne feledjük, annak idején mi is nagyon örültünk volna egy megajánlott jegynek!