Rossz hírt kaptak a YouTube nézői
![YouTube app on digital devices App MEDIA Mobile Tech TECHNOLOGY application blog code communication data developer FILM FILMING iPhone LOGO movie news PHONE programming social social media STREAM streaming VIDEO video blog vlog vlogging youtube](https://cdn.origo.hu/2023/12/IZ24QSxSjg9mVA9pRjnSTcr-Bwv00KD9G1gSx8ZLk94/fill/1347/758/no/1/aHR0cHM6Ly9jbXNjZG4uYXBwLmNvbnRlbnQucHJpdmF0ZS9jb250ZW50Lzk2MDViMDBjODMzZjQ4ODM5MGM2OTg0YzY4OWYxMTVi.webp)
Folyamatosan kísérletezik a különféle hirdetési formátumokkal a YouTube, hogy maximalizálja a saját és a partnerei bevételét. Természetesen a nézőket bosszantó hirdetések kontraproduktívnak bizonyulhatnak, így például idén januártól a cég befejezte a 30 másodperces, átugorhatatlan hirdetések megjelenítését.
Persze az elnyomhatatlan hirdetések ettől még nem váltak a múlttá, sőt: a YouTube bejelentette, hogy mostantól kezdve a mozgóképei monetizációjára jogosult összes tartalomkészítő aktiválhatja az ilyen reklámok megjelenítését a csatornáiban.
A YouTube jelenleg hat, tizenöt és húsz másodperces verziókban ad lehetőséget az átugorhatatlan reklámok megjelenítésére.
Ha szeretne még több érdekes techhírt olvasni, akkor kövesse az Origo Techbázis Facebook-oldalát, kattintson ide!