Heteket csúszik a Cyberpunk 2077 nagy javítása
![cyberpunk 2077 cd projekt videojáték](https://cdn.origo.hu/2023/12/zXKInglxtWLomuAT02g6jXbTm-SCNWHxYipHbTGKhpI/fill/1347/758/no/1/aHR0cHM6Ly9jbXNjZG4uYXBwLmNvbnRlbnQucHJpdmF0ZS9jb250ZW50LzFmYzM2Njk5OGNmMzRiMTU5OGRiMDJkMzI4MmJmOTRj.webp)
A Cyberpunk 2077 megjavítására váró gamereknek az elmúlt napokban olyan benyomásuk lehetett, hogy az előzetes ígérettel ellentétben mégsem fog február során megjelenni a játék második gigafrissítése. A CD Projekt RED most hivatalosan is megerősítette a sanda gyanút, állítása szerint csak március második felében fut be az 1.2-es verziószámú patch.
A fejlesztőcég tájékoztatása szerint két oka van az elhalasztásának: egyrészt az óriási mérete miatt a fejlesztők küzdenek az elkészítésével és a tesztelésével, másrészt pedig a hackelési botránya óriási mértékben hátráltatta a munkát. A hivatalos bejelentésben erről nem volt szó, azonban a hírek szerint a fejlesztők jókora része még mindig nem tud otthonról dolgozni a február 9-én nyilvánosságra hozott betöréssel kapcsolatos vizsgálatok miatt, plusz a munkaeszközeiket is be kellett vinniük a CD Projekt irodájába, hátha rosszindulatú szoftver került rájuk a támadás során.
Az 1.2-es patch az eddigi messze legjelentősebb javításnak ígérkezik, a remények szerint ennek telepítését követően kismillió bug mellett végre nagyot nőhet a játék teljesítménye és stabilitása. Ez különösen fontos az alap Xbox One és PlayStation 4 játékkonzolokon, ezeken a nagyon alacsony képkockasebesség miatt közel játszhatatlan a Cyberpunk 2077.
Ha szeretne még több érdekes techhírt olvasni, akkor kövesse az Origo Techbázis Facebook-oldalát, kattintson ide!