Filléres előfizetést tesztel a Spotify
![spotify](https://cdn.origo.hu/2023/12/aPLXs1bkLnO7x6RkcYODiCatVDJTB-v9oDt0y7FSVqE/fill/1347/758/no/1/aHR0cHM6Ly9jbXNjZG4uYXBwLmNvbnRlbnQucHJpdmF0ZS9jb250ZW50Lzk0ZGFlMzcyODJiMjQzM2JhZmZhN2UzYTMwOWI4ZDk3.webp)
A Spotify ugyan kínál reklámok hallgatásáért cserébe ingyenes zenehallgatási lehetőséget, azonban ez mobilokon használhatatlan, a felhasználók ugyanis nem választhatják ki szabadon az albumok oldalain és a lejátszási listákban a meghallgatni kívánt dalokat, ráadásul óránként csak hatszor ugorhatnak át számokat. A számítógépes alkalmazásában és a webes felületén nincsenek ilyen megkötések.
A cég most némileg változtathat a helyzeten, a csendben tesztelni kezdett Spotify Plus havidíjas előfizetésének keretében eltörölné mobilokon az említett limitációkat, azonban a reklámok maradnának a szolgáltatásban. A Spotify jelenleg csak bizonyos ingyenes felhasználóknak ajánlja fel az előfizetési lehetőséget, többféle árat is tesztel, egyeseknek havi 99 centért (350 forintért) reklámozta a Plust. Egyelőre nincs rá garancia, hogy a jövőben általánosan elérhetővé válik a lehetőség, csak puhatolózik a zenestreamelő, hogy egyáltalán van-e igény erre az opcióra.
Ezen a héten a Spotify már a második érdekes lavírozáson kapott médiavállalat, a YouTube számos európai országban megkezdte a majdnem feláras YouTube Premium Lite havidíjas csomag ajánlgatását.
Ha szeretne még több érdekes techhírt olvasni, akkor kövesse az Origo Techbázis Facebook-oldalát, kattintson ide!