Megkérték, hogy verje szét az SSD-t a szervizbe küldés előtt
![samsung ssd 980](https://cdn.origo.hu/2023/12/74p7SrM-b02l8eGnd9QZrCqjYeUFycepwzPIy99EWsI/fill/1347/758/no/1/aHR0cHM6Ly9jbXNjZG4uYXBwLmNvbnRlbnQucHJpdmF0ZS9jb250ZW50LzNmMWJmMWFiZGVjNjQyMTI4NjFkNWE0OTJiNGE1NGUz.webp)
Az EU viszonylag szigorú adatvédelmi törvényekkel rendelkezik, azonban nem ez magyarázza azt a viszonylag ritka esetet, amikor egy szerviz arra kérte a felhasználót, hogy a garanciában visszaküldendő SSD-jét feladás előtt semmisítse meg. Egy hibás, csúcskategóriás, 2 TB-os Samsung 980 Pro NVMe SSD-ről volt szó.
A jelentések szerint a szerviz a konkrét esetben szokatlan lépéseket kért, a megfelelő adatok megadása és fotók, videók készítése után meg kellett semmisíteni az SSD NAND flash moduljait adatvédelmi okokból.
Azt mondják, hogy a Samsung és az érintett fogyasztó sokszor kommunikáltak, további részleteket azonban adatvédelmi okokból nem hoznak nyilvánosságra. Feltehetően az SSD-n nagyon fontos, bizalmas adatok voltak, ezek esetleges kinyerése, helyreállítása nem jöhetett szóba, ezért kellett megsemmisíteni a tárolót.