Nem aratott teljesen osztatlan sikert a Bethesda tavaly szeptemberben kiadott Starfieldje, azonban a nyílt világú akció-szerepjáték üzletileg mindenképp rendkívül sikeresnek bizonyult. A fejlesztők továbbra is folyamatosan dolgoznak a terméken, a különféle bugok javítása mellett funkcionálisan is reszelni kívánnak rajta, és persze további tartalmakkal bővítenék.
A Bethesda játékai esetében megszokott módon a Starfield is órási és hasznos moddertáborral rendelkezik, a rajongók a kezdetek óta készítenek közösségi javításokat az űrkalandhoz, ráadásul sokkal gyorsabban megoldják a gondokat, mint a fejlesztők. A legújabb, csak PC-re elérhető óriásjavítás tesztverziójának bejelentése alatt kapott is a fejére a Bethesda, miután a változtatási jegyzék szerint négy hónappal a modderek után sikerült orvosolnia egy közismert hibát, így Robert O'Neill közösségi menedzser úgy döntött, hogy bepillantást ad a kulisszák mögé.
Magyarázata szerint a hivatalos javítások kiadása azért tart ilyen sokáig, mert a patcheknek hosszas lokalizációs és jóváhagyási procedúrán kell átmenniük, különösen a konzolos verziók esetén, ezért is nem érhető el a mostani béta foltozás a konzolos játékosok számára. Emellett a bugfixek tesztelése során a játékfejlesztők szeretnek minél több mindent egyetlen csomagba összegereblyézni, mert így nagyobb eséllyel derül fény az olyan helyzetekre, mikor egy javítás véletlenül tönkretesz valami mást.
Ha szeretne még több érdekes techhírt olvasni, akkor kövesse az Origo Techbázis Facebook-oldalát, kattintson ide!