A magyar csapat eredményei:
Aranyérem
6
Ezüstérem
7
Bronzérem
6

Nagy fogyás, nagy közöny

Vágólapra másolva!
A nagy fogyás utolsó részét a tévé előtt ülők pusztán 28,8 százaléka látta, de a kereskedelmi célcsoportban még rosszabbul szerepelt a ducishow, csak 25,5 százalékos közönségaránnyal ment, ami a promócióhoz képest csekély - és ez nem fogható csak az előtte lévő Miért pont Brian? rettentő gyenge szereplésére. Heti nézettség.
Vágólapra másolva!

Az év hetedik hetében az RTL Klub volt a legnézettebb magyar csatorna, a tévézők 25,3 százaléka választotta rendre, míg a TV2 21,5 százalékot jegyzett. Az MTV műsorát általában száz nézőből 11 favorizálta. Esténként az m1 közönségaránya is javult, de még jobban a két nagy kereskedelmi csatornáé: azaz főműsoridőben kevesebben választják a kisebb, tematikus csatornákat. A 18-49-es, hirdetőknek fontos célcsoportban kereken öt százalék az RTL előnye, ami estére nyolcra hízik.

A legnézettebb műsorszámok listáján drámai helycsere, radikális változás nem történt, 2,17 milliós nézettséggel letaszíthatatlan a dobogó legfelső fokáról a Barátok közt, de az előtte vitézkedő Fókusz sem pironkodhat túlzottan az 1,76 millió miatt, noha volt már ennél sokkal több is. A TV2 a Napló-val (1,75 millió tévéző) csípte meg a harmadik helyet. Az RTL Híradó-ját egy nézett estén 1,68 millióan, a Tények-et 1,67 millióan látták. Vágó Milliomos-a szépen szerepel, mellette a tízbe befért még a Jóban Rosszban, a Gálvölgyi-show, a Cobra 11 és a megunhatatlannak tűnő Mónika. Az MTV ezúttal csak egy Híradó-val vitte át az egymilliós lécet: a közszolgálati tévén a második legnézettebb műsor az Életképek volt, erre 935 ezer tévéző szavazott a távirányítójával.

18-49

A kereskedelmi célcsoportnál erős RTL-es dominancia látható (noha ezúttal kiugró teljesítmény, döbbenetesen magas közönségarányt elérő show nem volt), mivel a tíz legnézettebb műsorból csak kettőt jegyzett a TV2. A Barátok közt ezen a listán is első, a gyerekképű Imi kis szakálla nem riasztotta el a hölgyeket. A Tökös csaj című film ért be a második helyre, így Gálvölgyinek csak a bronz jutott.

Országunkban nagy hagyományai vannak a német krimiknek, így már nem is lepődünk meg azon, hogy a Cobra 11 megveri a TV2 korábbi zászlóshajóját, a Napló-t - nem sokkal, egy százalékkal. A heti magazinműsor mellett a TV2 csak a James Bond-filmmel ért be a Top 10-be, amúgy a többi helyen olyan RTL-es műsorok sorjáznak, mint a Fókusz, a Híradó. Két film fért be még a legnézettebb műsorok közé: jól ment A hazafi és az Árral szemben. Az RTL két hete megunta, hogy A szökés rendre kikap Dokor House-tól, így a CSI: Miami ment ellene. A múlt héten kicsivel jobb eredményt ért el a doki, de ez komoly párbaj lesz még a szerda estében.

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!