A TV2 mindent a piaci elsőség megszerzésének szolgálatába állít - tudtuk meg a kereskedelmi televízió hétfői budapesti sajtóeseményén. "Egy tévé, amit látni kell" - hangoztatta a jelmondatot Várdy Zoltán vezérigazgató a csatorna sajtóvacsoráján, hozzátéve, hogy a cél a szórakoztatás, úgy, hogy minden pillanatban a TV2 legyen a legnézettebb csatorna. "Legyen vizuális élmény, és beszéljenek az emberek a csatorna műsorairól" - jelezte vágyait Várdy, aki szerint ez a változás egyfajta újjászületés (hiszen logót, arculatot váltanak). 2010-re piacvezető akar lenni a csatorna, változatlanul ez a terv a Róna utcában. Mint mondta, egyértelműen kereskedelmi adóként határozzák meg magukat, noha a múltban többször is e csoport és a közszolgálati adók közé pozícionálták a csatornát.
Számos új műsorral próbálják elcsábítani az elkényelmesedett, jobb híján az RTL-re szokott nézőket. Mivel úgy látják, hogy délutáni sorozatokkal nehéz függőséget kialakítani (hiszen, amire megszokja az ember, már véget is érnek), inkább a saját produkciókban hisznek. A nagyobb szellemi igénybevételt nem jelentő Mónika ellenfelének Joshi Bharat műsorát szánják: a TV2 valamivel emelkedettebb nívójú, délutáni beszélgetős műsort ígér, az Indiából érkezett lélekgyógyító pedig azt, hogy a vendég "több lesz akkor, amikor hazamegy a műsor után". A "Segítség, női fehérneműben járkál a férjem"-szerű show-kat persze szeretik a nézők tömegei, így nehéz lesz legyűrni a korábban több TV2-es arcot (Jakupcsek, Konta Barbara, Liptai) is lenyomó Mónikát.
Bagi, Nacsa, az Irigy Hónaljmirigy maradnak a csatornán, de lesz még XXL címmel egy humoros próbálkozás is, amit Gyöngyössy Bence programigazgató "merész, bevállalós show"-ként aposztrofált. A Sztár nem marad szárazon valamiféle humoros slágerlista lesz, amit sztárok kommentálnak - többet akkor, ha látunk belőle valamit, addig nekünk is zavaros. Az Uri Geller mutatványai alatt nagyot alakító Hargitai Bea kiérdemelte a saját valóságshow-t, tehát a TV2 annak ellenére leforgatja-leadja, hogy egy "jóakarójuk" jóvoltából kiszűrődött a reality forgatókönyve. Pár napja már gyanakodtunk, hogy nem véletlenül mutogatják a Mokká-ban, az Aktív-ban: lesz kolumbiai kaland, naplemente, szélfútta hajú, borostás Alejandróval.
Azt már megszokhatta a magyar néző, hogy a TV2 és az RTL Klub párban járnak, szinte két a kézben, egyszerre indítanak ugyanolyan valóságshow-kat, sztáros főzőműsorokat, kvízeket vagy zenés-tános show-kat. Az RTL-féle Celeb vagyok, ments ki innen!-re meg is van a TV2 válasza, mivel Frei Tamás irányításával a csatorna is megutaztat ismert médiaszemélyiségeket, 10-12 sztárt, hogy aztán jól megszívassa őket valami egzotikus országban, nyilván egy dzsungel mélyén. Azért ne sajnáljuk őket, nem ingyen mennek.
Nézegessen TV2-s sztárokat: klikk ide!
A közelmúltban három évre szóló exkluzív szerződést kötött a csatorna tulajdonosa a Sony Pictures-szel, így a TV2 még több nagyszerű, viszonylag friss mozifilmeket ígér. A filmek mellett persze az őszt nagyban meghatározza majd a Megasztár újabb menete. Eszenyi Enikő elmondta, hogy sokszor látta és "nagyon érdekesnek találta" a show-t, illetve abban bízik, hogy a tévés szerepléséből színháza is profitál. Fenyő arra kíváncsi, van-e annyi a mai fiatalokban, mint az ő generációjában. "Most van lehetőségem arra, hogy megtudjam, van-e olyan személyiség, aki képes túlélni hullámvölgyeket" - mondta, majd a divat hullámzásáról elmélkedett egy keveset (tudja, hiszen egy időben rappel is próbálkozott kényszerből), végül megnyugtatta a jelenlévőket, hogy "vannak érdekes személyiségek". Bővebben itt.
Az arculati megújulás kapcsán Rendes Zoltán kreatív vezető arról beszélt, hogy a TV2-nél eddig is hangsúlyos volt, de most főszerepet kapott a piros szín, amelyhez olyan asszociációk társulnak, mint az erő, a dominancia és a magabiztosság. Nagy Andrea marketingigazgató jelezte, hogy egyelőre nem teljes a TV2 logóváltása, mivel az ORTT egy "triviális tévedés" miatt másfél hónapja nem hagyta jóvá a változtatást. A médiahatóság e heti ülésének az ORTT internetes oldalán olvasható napirendje szerint szerepel a tanácskozáson tárgyalandó témák között az új logó jóváhagyása.