Chance The Rapper arról elmélkedett a Twitteren, hogy néhány cég bizonyára direkt készít rasszista reklámokat, annyival is többen nézik meg azokat – vagyis neki sem kéne posztolnia a témában, de nem tudta megállni:
Szerinte ugyanis a Heineken Light új szlogenje, a "Sometimes, lighter is better" szörnyen rasszista szöveg. A mondat azt is jelentheti, hogy "néha a világosabb jobb", más kérdés, hogy a reklámban "néha a könnyebb jobb" értelemben szerepel, hiszen a Heineken bornál jóval könnyebb sörét, a kevesebb kalóriát tartalmazó Heineken Lightot hirdeti.
Az már megint más kérdés, hogy a hirdetők valóban kissé szerencsétlen kontextusba helyezték a szöveget, hiszen a pultos által útjára indított sör csupa fekete ember előtt csúszik át, mire megérkezik a csajhoz, aki fehér srácokkal múlatja az időt. Nézze meg, aztán szavazzon!