Elképesztően nagy bevétellel zárta az évet a YouTube

vlogger blogger Magyar youtuberek szexuális visszaélései – Botrány van kibontakozóban?
Vágólapra másolva!
Jelentősen nőtt tavaly a YouTube reklámbevétele, 2019-ben 4 milliárd dollárral többet keresett a cég, mint 2018-ban. 
Vágólapra másolva!

A YouTube kiadta a 2019 utolsó negyedévére vonatkozó eredményeit, amiből kiderült, hogy a videómegosztó óriásnak három hónap alatt 4,7 milliárd dolláros reklámbevétele volt – míg 2018-ban ugyanebben az időszakban "csak" 3,6 milliárd.

A jelentős különbség az egész évre levetítve is látszik, hisz amíg 2018-ban 11,16 milliárd dollár jött be a cégnek a hirdetésekből, addig tavaly már összesen 15,15 milliárd.

A YouTube felülete Forrás: Origo

Az Alphabet nevű anyacég vezérigazgatója, Sundar Pichai szerint egy új reklámstratégia jött be ennyire, elkezdték alkalmazni ugyanis a direct response, vagyis a közvetlen válaszadás módszerét, aminek segítségével a fogyasztók közvetlen kapcsolatba léphetnek az eladóval.

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!

Mindent egy helyen az Eb-ről