Elképesztően nagy bevétellel zárta az évet a YouTube
![vlogger blogger Magyar youtuberek szexuális visszaélései – Botrány van kibontakozóban?](https://cdn.origo.hu/2023/12/4s0iGER--ECEPVd_zN4dX0V_LdFyC3AuqX_BrAA8wE0/fill/1347/758/no/1/aHR0cHM6Ly9jbXNjZG4uYXBwLmNvbnRlbnQucHJpdmF0ZS9jb250ZW50L2VkZGM4OGZmNGI5YzRhYTA5Zjg4ZDNkMTBjYjkzNjFj.webp)
A YouTube kiadta a 2019 utolsó negyedévére vonatkozó eredményeit, amiből kiderült, hogy a videómegosztó óriásnak három hónap alatt 4,7 milliárd dolláros reklámbevétele volt – míg 2018-ban ugyanebben az időszakban "csak" 3,6 milliárd.
A jelentős különbség az egész évre levetítve is látszik, hisz amíg 2018-ban 11,16 milliárd dollár jött be a cégnek a hirdetésekből, addig tavaly már összesen 15,15 milliárd.
Az Alphabet nevű anyacég vezérigazgatója, Sundar Pichai szerint egy új reklámstratégia jött be ennyire, elkezdték alkalmazni ugyanis a direct response, vagyis a közvetlen válaszadás módszerét, aminek segítségével a fogyasztók közvetlen kapcsolatba léphetnek az eladóval.