Iszonyú kínos incidens a Ryanair beszállító pultjánál
![Ryanair Brüsszel](https://cdn.origo.hu/2023/12/UiwI9LhVShHrLUv76_1Dc-ogZ09AtGfVk906c4oT7eE/fill/1347/758/no/1/aHR0cHM6Ly9jbXNjZG4uYXBwLmNvbnRlbnQucHJpdmF0ZS9jb250ZW50LzUxYmI5MTIwYzcwOTQwODZhN2Q2MDUxOWUwZDcxZWU3.webp)
Az utóbbi hetekben megszaporodtak a hírek, amelyekben a légitársaságok alkalmazottai feladatukat rosszul értelmezve keserítették meg az utasok életét. Most a Ryanair egyik gépének, brüsszeli indulása előtt szabadultak el az indulatok, ám ezúttal, valószínűleg a beszállítást végző nőnek volt igaza a kötekedő utassal szemben.
A Sabrinának nevezett nő ugyanis megtagadta a beszállást a férfitól, mert nem volt kinyomtatva a beszállókártyája, és
nem volt hajlandó kifizetni a szabályzatban ilyen esetre előírt 50 eurós díjat.
Az utas azt követelte, hogy az alkalmazott hívja a felettesét, ő azonban azt válaszolta, hogy ha nem hagyja abba a kirohanását, a rendőrséget fogja hívni.
Az amerikai férfi, aki Brooklynból származik, de Németországban él, nem hagyta annyiban, és videóra vette a veszekedést. Azt vágta a fejéhez a nőnek, hogy nem alkalmas a munkája elvégzésére, mert ő egy ügyfél, és nem törődik vele.
A történet akkor vett fordulatot, amikor
az alkalmazott sírásban tört ki, és néhány utas a védelmére kelt.
A dühös férfi ekkor őket is durva szavakkal illette, mondván, nem az ő dolguk, és ne avatkozzanak bele.
A videót Prince OfTheUniverse név alatt töltötték fel a Youtube-ra, a címében rasszizmussal vádolva a Ryanairt.
Azért van ez, mert fekete vagyok?”
- tette fel a kérdést a feltöltő, amire az egyik kommentelő azt válaszolta: „nem, hanem mert idióta vagy” - írja a MailOnline. A videót több mint 230 ezren nézték már meg, de már nem kommentelhető.
A Ryanair szóvivője a lapnak elmondta, hogy a brüsszeli repülőtéren nekik dolgozó, földi kiszolgáló, az Aviapartner vizsgálja az ügyet. „Soha nem tolerálunk semmilyen szabálytalan vagy rendbontó magatartást” - nyilatkozta a szóvivő.
Az ír Independent arról ír, hogy a férfi ellen feljelentést tettek. A földi kiszolgálást végző Aviapartner ezt közölte: „Egy utas, aki nem csekkolt be online (ahogy az elő van írva) rendbontó magatartást tanúsított a Brüsszelből Berlinbe tartó járatra való beszálláskor, és nem fizette be a repülőtéri becsekkolásra előírt díjat, elvonva ezzel a kapunál szolgálatot teljesítő alkalmazott figyelmét a munkájáról, és zavarva a többi utast. A járat időben elindult, a szóban forgó utas nem utazott rajta, és feljelentést tettek ellene a rendőrségen.”