Egy Teneriféről Németországba hazatérő utas számolt be megpróbáltatásairól a FOCUS Online magazinnak. A Melanie R. álnéven nyilatkozó nőtől a felszállás előtt elvették a gurulós kisbőröndjét – idáig még rendben is mentek a dolgok. Amikor azonban a megadott időben, 13:30-kor megérkeztek Baden-Badenbe, nagyjából húsz utas hiába kereste a poggyászkiadó szalagon a csomagját.
Másfél órás várakozás után sem kerültek elő a poggyászok. Egy férfi arról panaszkodott, hogy a bőröndben maradt a slusszkulcsa, így kénytelen itt hagyni az autóját a reptéren. A Melanie R. mellett álló fiatal nő sírva fakadt.
A csomagjaikat hiányoló utasok nem kaptak semmilyen felvilágosítást.
Amikor megláttak egy reptéri alkalmazottat, tájékoztatták a helyzetről. „A nő ijedten telefonálgatni kezdett, látszott, hogy túlterhelt, és nem igazán tudja kezelni a helyzetet” – mesélte Melanie R.
Egy idő után beterelték az utasokat egy irodába, ahol a többség a földön ülve volt kénytelen kitölteni a bőröndjük eltűnését bejelentő űrlapot. Ezután biztosították őket arról, hogy a következő tenerifei járattal elhozzák a csomagjaikat, és futárral a megadott címre küldik őket. Hogy erre mikor kerülhet sor – egy vagy csak három napon belül –, az alkalmazott nem tudta megmondani.
Melanie R. csomagja végül két nappal később érkezett meg a lakására.
Szerencséje, hogy éppen otthon volt, különben a futár visszavitte volna a bőröndöt a reptérre – amiről szintén nem tájékoztatták az utasokat előre. A probléma valószínűleg abból adódott, hogy a Ryanair alkalmazottainak nem volt elég idejük a közvetlenül felszállás előtt átvett csomagok elhelyezésére, és a nagy kapkodásban néhány bőröndről megfeledkeztek. Melanie R. mindenesetre azt nyilatkozta, ha csak teheti, a jövőben nem repül a Ryanairrel.