A kávélánc elmondta, hogy a társbefektetés mellett „kereskedelmi partnerségeket fog létrehozni a következő generációs élelmiszer- és kiskereskedelmi technológiai vállalatokkal".
A partnerségnek köszönhetően a Starbucks kávéláncnak
lehetősége adódik bekapcsolódnia a legdinamikusabban működő kínai technológiai vállalkozásokba,
hogy ügyfeleiket Kínában létrehozott innovációkkal érjék el – összegezte Belinda Wong, a Starbucks China elnöke és vezérigazgatója sajtóközleményében.
Az amerikai vállalat így korai hozzáférést kaphat a „kiskereskedelmi piacon megjelenő ötletekhez, lehetőséget teremtve a stratégiai befektetésekhez". Valamint azok a cégek, amikbe befektetnek, képesek lesznek kihasználni a Starbucks kiskereskedelmi szakértelmét, méretét és infrastruktúráját – tette hozzá az elnök.
A Starbucks, hogy fellendítse üzleti tevékenységének digitális aspektusát Kínában – az egyik legfontosabb piacán –, 2018-ban partnerséget kötött az Alibaba e-kereskedelmi óriással is, termékei kiszállításáról.