Az ANTRO Alternatív Erőforrásokat és Járműveket Fejlesztő és Gyártó Kht. felavatta új cégközpontját az őrségi Őriszentpéteren. Ha minden a tervek szerint halad, a következő évtized elejétől innen gördülnek majd ki a sorozatban gyártott magyar hibridautók a közúti forgalomba. A magyar fejlesztőcsoport az a célt tűzte ki maga elé, hogy a legkorszerűbb technika alkalmazásával létrehozzák a mai, környezetszennyező autók radikálisan új alternatíváját. Már maga a koncepció is zseniális, ugyanis a Duo nevű, 6+1 személyes autót alig negyed óra alatt át lehet majd alakítani két önálló, 3+1 személyes kisautóra (Solo), így megoldható a második autó problémája. De nem merül ki ennyiben a variálhatóság, mert a Solóból különböző hozzákapcsolt egységekkel platós és zárt kisteherautó, mikrobusz vagy lakóautó is kialakítható.
A Solo és Duo ráadásul nem igényel garázst, mert nincsenek rozsdásodó alkatrészeik, nem érzékenyek az akkumulátoraik és a kerékagyakba épített elektromotorjaik a hidegre. Sőt, napos, nem pedig árnyékos parkolót kívánnak, mert a Solo 2,3 m2-es, a Duo pedig 4,6 m2-es napcellát visel a tetején. Az így összegyűjtött energia naponta 10-50 kilométernyi kis sebességű haladásra elegendő, így lakott területen belül csupán elektromos hajtással, csendben és szennyezés nélkül haladhat el a tulajdonos a munkahelyéig, de ha nem elég az energia, pedálozással be lehet segíteni az áramtermelésbe. A jármű a fékezéskor keletkező energiát árammá alakítja, és visszatáplálja az akkumulátorba. Lakott területen kívül (vagy ha az akkumulátor lemerül) már bekapcsolódik a 10 kW-os növényiolaj- és alkoholüzemű motor, amely nem hajtja közvetlenül a kerekeket, csupán az akkut tölti. Így adódik az, hogy 5 db Solo-Duo okoz annyi környezeti szennyezést, mint egy átlagos mai személygépkocsi, mert a fogyasztás rendkívül alacsony: a Solo 1,5, a Duo 2 liter üzemanyagot igényel 100 kilométerre. Az igen könnyű (Solo: 250 kg, Duo: 570 kg), és alacsony légellenállású (0,18cw) autóknak nem okozhat gondot a forgalom ritmusának tartása, mert 9-10 másodperc körül gyorsulnak fel 100 km/órára, végsebességük pedig 140, illetve 170 km/óra lesz.
Az alacsony tömeg a magnéziumötvözetből és szénszálas anyagokból épült váznak, valamint a szintén szénszálas karosszériának köszönhető, de még az ablakok is könnyű polikarbonátból készülnek. A világítást fénykibocsátó diódák (ledek) adják majd, amelyek sokkal energiatakarékosabbak a hagyományos égőknél, és még az élettartamuk is hosszabb. A kormányzás és a pedálok "drive by wire" rendszerűek lesznek, vagyis a valódi mechanikai kapcsolat hiányában csak elektromos jeleket továbbítanak a megfelelő részegységekhez
Az ANTRO Kht. eddig 200 millió forintot költött az autó fejlesztésére, a felmerülő költségeket a regionális, országos és európai uniós pályázatokból, valamint a Tiszta Formák Alapítvány és az MKB Euroleasing támogatásából fedezik. Ha minden a tervek szerint alakul, 2007 végére elkészülhet az első működő prototípus, de a sorozatgyártásra még legalább négy-öt évet várnunk kell. A korszerű technológia ellenére a magyar hibridautó ára a cég szerint a kisautók árszínvonalához illeszkedik majd.