A 2008-ban Párizsban mutatta be először a C200 tanulmányt a Ssangyong. A koreai cég azóta elkészítette az Eco tanulmányt és most újabb változattal áll elő az áprilisi Szöuli Autószalonon. A C200 Aero a környezetbarát Eco modellhez képest kissé agresszívabb külsőt, nagyobb alufelniket, tetőlégterelőt, eltérő formájú hűtőrácsot és lökhárítót kap. A számítógépes grafikát maga a gyár tette közzé a Toyota RAV-4, Honda CR-V, Nissan Qashqai uralta kategóriába érkező modellről.
A gyár ígérete szerint a két modellen alig változtatnak meg pár részletet a sorozatgyártás előtt, ám azt például még nem tudni, hogy a Ssangyong milyen motorválasztékot kínál majd hozzájuk. A tanulmányt eredetileg egy kétliteres, 175 lóerős turbódízel egységgel és hatfokozatú automataváltóval mutatták be, de az előzetes hírek szerint manuális váltót is kínálnak majd hozzá.
Nemcsak a C200 Eco és Aero lesz az újdonság a SsangYong standján a Szöuli Autószalonon, hiszen itt debütál a Kyron dízel-elektromos hibrid változata is, amely az előzetes tesztek szerint körülbelül 25 százalékkal fogyaszt kevesebbet a hasonló paraméterű modelleknél.