Nem vitás, hogy a piac egyik legnagyobb vezetési élményt nyújtó modellje a Mazda MX-5, még úgy is, hogy az elmúlt évek alatt veszített valamicskét régi fényéből. Az aranykort idézheti viszont a Lipcsei Autószalonon bemutatott Yusho prototípus, amely a talán legkritikusabb ponton, a motorháztető alatt kínál fontos változásokat.
Japánul győzelmet jelent a tanulmányautó elnevezése, mattfehér fényezést, 17 colos felniket és sportfutóművet kapott, de ennél is fontosabb, hogy a kétliteres benzinmotort alaposan felélénkítették. Az eredetileg 160 lóerőt és 188 Nm-es nyomatékot kínáló blokkra kompresszort és töltőlevegő-hűtőt szereltek, egyedi Cosworth-dugattyúkkal és sportkifugóval gazdagodott, valamint a blokk vezérlését is újraprogramozták.
A módosítások nyomán 241 lóerőre ugrott a csúcsteljesítmény, a legnagyobb nyomaték 274 Nm-re változott. Sajnos, gyorsulási és tömegadatokat nem hozott nyilvánosságra a Mazda, de biztos, hogy az alapmodellnél nagyobb vezetési élményt kínál a roadster. Az ültetett sportfutómű Bilstein gátlókból, nagyobb stabilizátor rudakból és feszes Eibach rugókból áll össze, a karosszéria módosításai közül csak a diffúzort és a csomagtartóra szerelt szpojlert érdemes kiemelni. Sorozatgyártásról vagy bármilyen, a jövőre vonatkozó tervről nincs hír az autóval kapcsolatban.