Az idén háromnegyed év alatt 115 106 új személyautót adtak el a magyar piacon, a 460 modell közül azonban nem mindegyik muzsikált fényesen - áll a Vezess.hu összeállításában.
Az egyik ilyen modell a hibridek etalonja, a Toyota Prius,
amely jelenleg már nem is szerepel a japán márka hazai honlapján. A külsőre nem túl vonzó aktuális Priusból összesen négy darab kelt el 2019-ben Magyarországon a Datahouse szerint, durva bukta lett.
Nem érződik ekkora hasalásnak, de azért kudarc a 14,4 millió forintról induló Jeep Cherokee szerényke népszerűsége, mindösszesen tíz darab kelt el belőle kilenc hónap alatt.
Nagyon nem állnak jól a Jaguar legelegánsabb szedánjai sem,
az XF-ből hét darab ment el háromnegyed év alatt, a márka csúcsmodelljéből, az XJ-ből pedig mindösszesen egyetlenegy.
Érdekes, hogy az Audi A8 is meglepően gyengén muzsikál,
22 darabot vettek belőle, ami csak a harmada a két nagy vetélytárs adatának.
Ssangyong Korandóból négy darabot értékesített magyar rendszámmal az importőre, amiben benne lehet a gyenge márkaimázs, és de az is, hogy a Datahouse adatai még a harmadik generációs, 2,2-es dízelmotoros elődmodellre vonatkoznak - a negyedik generáció első példányai novemberben érkeztek meg Magyarországra. Ezerötös, turbós motorral 5,5 millióról indul az ára, az öt év garanciája pedig bizalomébresztő.