Határozottan modernebbé tették a Corsa megjelenését, a legfeltűnőbb újdonság az ún. Vizor orrkialakítás, ami a márka valamennyi új modelljére jellemző.
A fekete, sisakrostélyra emlékeztető elem
magába foglalja a hűtőmaszkot, a LED-es fényszórókat és középen a villámos emblémát. A feláras Intelli-Lux LED mátrix fényszórókban a korábbi nyolc helyett immár összesen 14 egyedi szabályozású LED szegmens dolgozik, így pontosabban takarja ki a többi járművet a világítási képből.
Belül a legfontosabb újdonság az opcionálisan rendelhető teljesen digitális műszerfal, amelyhez új, Snapdragon platformra épülő infotainment rendszer is tartozik fejlett grafikával,
10 colos érintőképernyővel, multimédia szolgáltatásokkal és mesterséges intelligenciával.
A navigációs rendszer kapcsolt szolgáltatásokat is kínál, emberi hanggal működtethető (Hé, Opel), és online frissíthető. Végre már vezeték nélkül is csatlakoztathatók az Apple CarPlay- és Android Auto-kompatibilis okostelefonok az autó rendszerére.
Az Opel 2028-tól kizárólag elektromos modelleket kínál majd az európai piacon; ennek a törekvésnek megfelelően a márka villamosított palettája immár 12 tagú. A Corsa Electric a ráncfelvarrás után kétféle tisztán elektromos hajtáslánccal lesz elérhető: a 136 lóerős, 50 kWh-s akkuval szerelt régi változat WLTP hatótávolsága 357 kilométer, az új, 156 lóerős verzió az 54 kWh-s akkumulátorral azonban már
402 km-t is meg tud tenni egy töltéssel.
Az Opel történetében most először 48 V-os lágy hibrid hajtásláncok is elérhetők az új Corsához: 100 és 136 lóerős, elektrifikált 1,2 literes benzinmotorokhoz duplakuplungos robotizált sebességváltó kapcsolódik. Kínálatban maradnak az olcsóbb, 75 és 100 lóerős, hibrid nélküli háromhengeresek is kézi váltóval.