Fellélegezhetnek az autógyártók, enyhítettek az Euro 7-es kibocsátási szabályokon
A személyautóknál 2030-ig nem kell csökkenteni a motorok kibocsátását a jelenlegi Euro 6-hoz képest.
![](https://cdn.origo.hu/2023/11/fq0Lv2xzLUX8T4wvtIC6byWngCOfEwKAXA8x8o9Uhn8/fill/1347/758/no/1/aHR0cHM6Ly9jbXNjZG4uYXBwLmNvbnRlbnQucHJpdmF0ZS9jb250ZW50Lzg0MzQ2MjlhMjRjYzQ3MDliYWQwNGVjMDg4MWZlNTUz.webp)
A személyautóknál 2030-ig nem kell csökkenteni a motorok kibocsátását a jelenlegi Euro 6-hoz képest.
Sokkal jobban alakulnak az idei kibocsátási mennyiségek, mint tavaly.
Magyarország vállalta, hogy 2050-ig karbonmentes lesz - közölte Palkovics László.
Az ehhez felhasznált elektromos energia jelentős része szénalapú erőművekből származik.
Az új kutatások szerint a választás leginkább egyéni preferencia kérdése.
"Változtatnunk kell a hozzáállásunkon, ha korlátozni akarjuk a felmelegedést."
Muszáj hűtenünk, de nem mindegy, ezt mivel tesszük.
Egy magyar módszer, amivel az élelmiszrek minőségén is lehet javítani.
A hőmérséklet emelkedéséből adódóan Magyarországra várhatóan az aszály lesz a jellemző.
A korlátozások enyhítésével növekszik az emisszió.