reklám 2019. 02. 27.
Tavaly ugyan kisebb mértékben, de nőtt a hazai reklámpiac
7,77 százalékos volt a magyar reklámpiac növekedése 2018-ban.
![](https://cdn.origo.hu/2019/02/m3YIpjEoH4qmvi8hA1Zn2wx5G--6L3sbmo9y0O0XxwQ/fill/1347/758/no/1/aHR0cHM6Ly9jbXNjZG4uYXBwLmNvbnRlbnQucHJpdmF0ZS9jb250ZW50LzZiZjZlYTgyZWE3ZTQ5NjBiOWY3YjAyOTdjMTVkMjJm.webp)
7,77 százalékos volt a magyar reklámpiac növekedése 2018-ban.
A kiállítás szervezői visszautasítják a feljelentésben írt vádakat.
Minden reklámra költött forint 6 forintot jelent a nemzetgazdaságnak.
Uniós jogot sért a cafeteria, a kormány megszüntetné. Áder János nem írta alá a jegybanki titkolózást. Ez volt a héten.
Az állam tavaly 35 százalékkal többet áldozott reklámokra.
A Magyar Reklámszövetség elnöke párbeszédet kezdeményezne a kormánnyal.
Lázár János nyilatkozata miatt aggódnak.
Urbán Zsolt szerint a Google és Facebook megadóztatása nem lesz egyszerű dolog.
A reklámszakma szerint a költségvetés több száz milliárd forinttól fog elesni.