Egekbe ugrott a retró KGST-autók ára Magyarországon, milliós összegek is repkednek
Egyre nagyobb népszerűségnek örvendenek.
Egyre nagyobb népszerűségnek örvendenek.
Magyarország volt az ódivatú, nagy rakterű és VW-motoros Wartburg 1.3 Tourist fő piaca, mégis alig maradt belőle.
Nálunk a rendszerváltás idején népszerű volt az ódivatú, de óriási rakterű és VW-motoros Wartburg 1.3 Tourist.
30 éve átengedtük nyugatra az NDK-sokat. Most eredeti autókkal tértek vissza egy emléktúrára, a Hősök terétől Sopronig.
Elképesztő prototípusok születtek, még tolóajtóval, középmotorral és kupéként is. Aztán maradtak a kétütemű kockák.
Praktikus mindenes lett volna a négyütemű kombi Wartburg, de későn érkezett.
Praktikus mindenes lett volna a négyütemű kombi Wartburg, de későn érkezett.
Az Eisenachi Autógyár élete elején és végén is Wartburgokat, a köztes időben pedig mást gyártott.
Végtelenül egyszerű volt, ám mosóbenzinnel is ment árkon-bokron: több mint fél évszázada van velünk a kocka-Wartburg.
Maradt a négy ütem, de eladtam a Trabantot, és vettem egy szép Wartburgot. Drágának tűnt, aztán megnéztem a német árakat